Nieuws

Wat ik vandaag niet weet, hoor ik morgen van Fudura

Waar we efficiënt en eerlijk met energie omgaan, moedigen we klanten aan om dit samen met ons te doen. Onlangs is er een enquête verstuurd met de vraag welke aspecten op het gebied van hernieuwbare energie bij de klant een rol spelen en op welke termijn.

Ook bakkerij Broodje Van Eigen Deeg uit Groningen deed mee. “Fudura kan mij nog verder op weg helpen met het realiseren van energiebesparing. Door toegang te krijgen tot Mijn Fudura en de inzichtmodule Go heeft zij ons geactiveerd om dit actief op te pakken. De enquête heeft me aan het denken gezet. Zo gaan we energiebewuster te werk: de airconditioning gaat minder vaak aan, de verlichting wordt ’s nachts uitgezet en we gebruiken minder verpakkingsmateriaal die tegelijkertijd duurzamer wordt. Zo zijn de afbakschema’s aangepast waarmee de ovens nu 3 uur per dag minder lang aanstaan.” vertelt eigenaresse Tineke Plagmeijer.

In de bakkerij worden ook de ambachtelijke producten verkocht. “Het elektriciteitsverbruik is hoog doordat we geen gasverbruik hebben. Helaas kunnen we dit niet ondervangen door plaatsing van zonnepanelen, omdat wij zijn gevestigd in een Rijksmonument. Door de enquête heb ik mijzelf aangemeld voor het Duurzaamheidsproject in Groningen, zo kan ik samen met andere ondernemers wél dergelijke hernieuwbare initiatieven ontplooien. Ik zou daarom graag op de hoogte blijven van Fudura’s expertise over hernieuwbare energie. Wat ik vandaag nog niet weet, hoor ik graag morgen van Fudura.” Als dank voor de feedback heeft het bakkersduo een Bol.com-bon gekregen.

Klantverhaal Broodje van Eigen Deeg

Wat ik vandaag niet weet, hoor ik morgen van Fudura

Tineke Plagmeijer

Waardevolle informatie om energiek aan de slag te gaan

“Klantfeedback gaat bij ons als een warm broodje over onze ‘toonbank’. Samen kijken we continue hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Bijvoorbeeld door klanten uit te nodigen tijdens werkoverleggen en door ze te bezoeken om ons te vertellen over hun ervaringen met Fudura. Zo leren wij over de beleving van onze activiteiten en producten.

Deze keer stuurden we een enquête om een gevoel te krijgen over de toekomstige activiteiten op het gebied van duurzaamheid. De uitkomst is divers: van de aanschaf van laadpalen, zonnepanelen, de opslag van energie tot aan inzicht in verbruik.

Het geeft ons waardevolle informatie om energiek aan de slag te gaan voor onze klanten,” geeft Esther Hehne, Manager Marketing & Sales, van Fudura aan.