-
Hoe we helpen
We helpen je met
Jouw branche
-
Producten en diensten
Meetdiensten
Grip op jouw verbruik begint bij meten.
Datadiensten
Inzicht in jouw energiezaken.
- Over Fudura
- Nieuws
- Service
- NL
- Mijn Fudura
Pak de voorsprong en werk samen met Fudura! Heb jij een kans gespot voor een nieuwe klant van Fudura? Geweldig, we staan te popelen om eraan te beginnen! Vul simpelweg het formulier in, en wij zorgen voor de rest. Jouw lead wordt meteen vastgelegd in Salesforce, zodat je de status en resultaten op elk moment kunt bijhouden.
Velden aangegeven met een * zijn verplicht om in te vullen.
Heb je een vraag over hoe je het formulier moet invullen? Bekijk de onderstaande veelgestelde vragen en vind je antwoorden.
Het emailadres wordt gebruikt als uniek ID om de Kans te herkennen en op te slaan in Salesforce. Een email is dus voor het systeem noodzakelijk, overslaan kunnen we het niet.
Als je het echt niet weet, gebruik dan de opzet onbekend@bedrijfsnaam.nl (dus niet onbekend@onbekend.nl want dat e-mailadres is niet uniek). Daarom wordt en Kans bij de HEMA: onbekend@hema.nl
Gebruik vooral niet je eigen Fudura-emailadres. Op deze manier wordt een 2e Kans die jij indient niet meer uniek herkend door het systeem en wordt je Kans overschreven.
Een Kans wordt binnen 2 werkdagen opgepakt. Daar kun je van op aan. Natuurlijk zijn niet alle Kansen even goed, maar blijf ze vooral insturen. Soms zit een offerte in een klein hoekje. Dat je geen bevestiging hebt gehad is een IT-probleem. Er wordt aan gewerkt!
Vind je het écht belangrijk om te weten of je Kans niet kwijtgeraakt is én heb je 2 werkdagen gewacht? Stuur dan een mail aan vraag Marion van Loenen, om dit na te vragen.
Als het meerdere Kansen voor 1 e-mailadres/klant betreft, gebruik hiervoor dan 1 formulier. Zijn het meerdere bedrijven dan kan je het beste voor elke kans één tabblad openen. Voor 5 kansen met 5 verschillende e-mailadressen moet je dus 5 tabbladen openen.
Heb je niet van elk bedrijf een e-mailadres, kies dan voor de opzet onbekend@bedrijfsnaam.nl. Bijvoorbeeld voor een Kans bij de Mediamarkt: onbekend@mediamarkt.nl. Dan snappen dat we dat je het emailadres niet hebt, maar verstoren we de systemen niet op de achtergrond.