Geef je kans voor een bestaande klant door!

Pak de voorsprong en werk samen met Fudura! Heb jij een kans gespot voor een bestaande klant van ons? Geweldig, we staan te popelen om eraan te beginnen! Vul simpelweg het formulier in en wij zorgen voor de rest. Jouw lead wordt meteen vastgelegd in Salesforce, zodat je de status en resultaten op elk moment kunt bijhouden.

Velden met een * zijn verplichte velden. 

 

Kansformulier voor bestaande klant

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over hoe je het formulier moet invullen? Bekijk de onderstaande veelgestelde vragen en vind je antwoorden.

Het emailadres wordt gebruikt als uniek ID om de Kans te herkennen en op te slaan in Salesforce. Een email is dus voor het systeem noodzakelijk, overslaan kunnen we het niet.

Als je het echt niet weet, gebruik dan de opzet onbekend@bedrijfsnaam.nl (dus niet onbekend@onbekend.nl want dat e-mailadres is niet uniek). Daarom wordt en Kans bij de HEMA: onbekend@hema.nl

Gebruik vooral niet je eigen Fudura-emailadres. Op deze manier wordt een 2e Kans die jij indient niet meer uniek herkend door het systeem en wordt je Kans overschreven.

Heeft de informatie op deze pagina je geholpen?
   

Ga de aanvulling niet in een nieuw Kansformulier verwerken. Je wijziging schrijft over alles heen wat je eerder hebt ingevuld, aangezien je hetzelfde e-mailadres gebruikt dat als uniek ID wordt gebruikt. Stuur even een los bericht naar sales.

Heeft de informatie op deze pagina je geholpen?
   

Klanten met meerdere vestigingen zijn zo groot dat ze al bij een accountmanager zijn ondergebracht. De beste manier om je Kans door te geven is niet via Fudura.nl/kans maar via de accountmanager. Als je meerdere Kansen per klant invult wordt het formulier alleen maar overschreven omdat het unieke email adres dan niet uniek meer is.

En voor je het vraagt: dit kan helaas niet veranderd worden in de systemen 😊

Heeft de informatie op deze pagina je geholpen?
   

Als het meerdere Kansen voor 1 e-mailadres/klant betreft, gebruik hiervoor dan 1 formulier. Zijn het meerdere bedrijven dan kan je het beste voor elke kans één tabblad openen. Voor 5 kansen met 5 verschillende e-mailadressen moet je dus 5 tabbladen openen.

Heb je niet van elk bedrijf een e-mailadres, kies dan voor de opzet onbekend@bedrijfsnaam.nl. Bijvoorbeeld voor een Kans bij de Mediamarkt: onbekend@mediamarkt.nl. Dan snappen dat we dat je het emailadres niet hebt, maar verstoren we de systemen niet op de achtergrond.

Heeft de informatie op deze pagina je geholpen?
   

Een Kans wordt binnen 2 werkdagen opgepakt. Daar kun je van op aan. Natuurlijk zijn niet alle Kansen even goed, maar blijf ze vooral insturen. Soms zit een offerte in een klein hoekje. Dat je geen bevestiging hebt gehad is een IT-probleem. Er wordt aan gewerkt!

Vind je het écht belangrijk om te weten of je Kans niet kwijtgeraakt is én heb je 2 werkdagen gewacht? Stuur dan een mail aan vraag Marion van Loenen, om dit na te vragen.

Heeft de informatie op deze pagina je geholpen?
   

Als je een intensief contact met de klant hebt is het zonde om hier nu een systeem voor in te schakelen. Als we er al jaren werk doen is het bovendien een belangrijke klant voor ons! Fijner voor de klant en voor Fudura is als je de mogelijkheid doorgeeft aan de accountmanager van de klant. Deze kun je vinden in Salesforce bij Account Owner. Stuur hem of haar gewoon een mail en ga samen in gesprek met de klant.

Heeft de informatie op deze pagina je geholpen?
   

Dat gaat helaas niet. Het insturen van een Kans via dit formulier brengt iedereen in de war en geeft alleen maar meer werk om de Kans te sluiten. Neem alsjeblieft contact op met de Accountmanager

Heeft de informatie op deze pagina je geholpen?
   

Je Kans wordt altijd binnen 2 dagen bekeken. Dat is een vaste afspraak en daar kun je op rekenen. Dat je pas veel later een bericht krijgt, kan komen doordat de status niet is gewijzigd terwijl men wel met de lead aan de gang is gegaan. 

Heeft de informatie op deze pagina je geholpen?